torsdag 24 mars 2011

Uppehåll i bloggandet????

Det är en tid sedan jag bloggade och anledningen till detta är att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Jag upplever det som att jag enbart tjatar om samma saker hela tiden.
Jag har berättat om hur min dotters ätstörning började och om den väldigt kämpiga tiden fram till nu.
Som situationen ser ut i dag så har min dotter gått framåt rent mentalt men viktmässigt har det inte skett någon förändring och så har det varit en längre tid nu vilket jag har skrivit om vid ett flertal tillfällen och det gör att jag känner mig väldigt tjatig.
Jag har inte bestämt mig för än om jag ska göra ett uppehåll ett tag i mitt bloggande eller kanske jag kommer att bloggalite mer sporadiskt en tid.......jag vet inte ännu.

I går följde Linda med mig till sjukhuset där vi tog en fika innan jag skulle gå och ta ett arbets EKG vilket jag tycker var fruktansvärt jobbigt. Jag som tycker att jag har ganska bra kondition.......pyttsan....den tron togs snabbt ifrån mig.
I morgon bitti ska jag på en ny undersökning, spiritomi så då får jag veta hur min lungkapacitet ser ut.
Jag ska möta Linda i sta'n i morgon efter lunch, gemensamt åker vi hem till mig, fikar och ger Vilda mat för att sedan åka hem till Linda och sova där. Efter frukost på lördagen tar jag en promenad hem igen.

På tisdag bär det i väg till Ullared. Jag och min syster har som tradition att göra en sådan resa varje vår. Jag frågar mig varje gång om jag är riktigt klok :-) som gör detta eftersom det blir väckning kl 03.00 för bussen går 04.15 och vi är hemma igen efter en hel dag med shopping kl 21.30
Men.....hur tokig jag än är så är det himla roligt att göra resan och ett väldigt bra sätt att umgås och göra något tillsammans.

Önskar er alla en mysig kväll!

Varma styrkekramar
Zita.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen att du inte slutar Blogga. Jag gillar dig och ditt skrivande, du får vara hur tjatig som helst. Förresten tycker jag inte alls att du är tjatig.
    Ullared har jag faktiskt aldrig varit i. Borde kanske testa nån gång men gillar inte stora varuhus eftersom det ofta triggar igång min panikångest.
    Kram på dej.

    SvaraRadera