torsdag 17 mars 2011

Bloggtorka!


I dag har varit en lugn dag, en sådan dag då jag kunnat njuta av en promenad i det soliga och fina vädret.
I morgon ska jag möta min dotter i sta'n så att vi gemensamt kan åka hem till mig för att umgås och ha en mysig fredagskväll. för övrigt har jag inget inplanerat utan kommer att ta helgen som den kommer.
Nästa vecka har jag två sjukhusbesök att klara av. Det ena är ang. lungorna och det andra är ang. hjärtat. Det är bra att allt kollas upp ordentligt även om jag mår bra nu.
Det får bli ett kort inlägg i kväll då jag inte har så mycket att skriva om för närvarande.
Jag har nog fått en släng av bloggtorka men jag hoppas att den går över fort. :-)
Ha en mysig torsdagskväll!
Kramar
Zita.

2 kommentarer:

  1. Tack så hemskt mycket för din kommentar, den gjorde mig så glad! Fortsätt stötta din dotter så som du gör, anhöriga har ett tungt lass att bära när någon drabbas av en ätstörning, men det är nödvändigt och i slutändan väldigt värt det! Stora kramar!

    SvaraRadera
  2. Bloggtorka drabbar de flesta...
    Ha dé gott i ☼ /Kram Kram

    SvaraRadera