lördag 26 mars 2011

Trött och åter trött!

Jag är bara så hemskt trött,vilsen och frustrerad.
Väntar.......ja,på vad?
Längtar......efter vadå?
Vill jag stanna tiden, vrida klockan tillbaka eller se framåt????
Jag vet inte vad jag vill eftersom jag just nu bara känner mig trött och sliten.
Det känns som att jag befinner mig i en berg och dalbana och jag har en stark längtan efter att få kliva av och få vistas på en plan och slätstruken mark en lite längra tid.
God natt önskar jag er alla.
Kramar
Zita

4 kommentarer:

  1. Ja berg och dalbanor tär väldigt. Då önskar man sig plan mark. Det kanske kommer så småningom. Tills dess skickar jag dig massor med kramar.

    SvaraRadera
  2. Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ♥

    SvaraRadera
  3. Hallå, ja ibland känns allting bara som en låååång väntan... men på vad? Själv har jag inte orkat vare sig blogga eller läsa andras bloggar. Anorexia står mig upp i halsen. Så trött på skiten. Ändå har jag börjat gå på anhörigutbildning anordnad av KÄTS. Sköt om dig. kram

    SvaraRadera
  4. Här kommer några ord på vägen från en tjej som följt din och Lindas bloggar under många månader, men som aldrig vågat lämna något avtryck.

    Jag förstår att du känner som du känner efter allt som du och Linda har gått igenom under alldeles för många år.

    Jag tror även att ni båda hade hoppats att utredningen skulle ge en förklaring till så mycket och att nu luften gått ur er båda.

    Önskar att ni båda skulle få fyllas med ett inre lugn som tänker stanna.

    Önskar även att jag hade några bra ord att komma med såhär mitt i natten, men det börjar bli segare än kola.

    Jag tänker på er båda och önskar er det bästa.

    MÅNGA varma kramar från Linda

    SvaraRadera