lördag 12 mars 2011

I kväll blir det mys hos dottern!


Jag och min dotter möttes i sta'n i går för att gemensamt åka hem till mig, fika och ge katten lite omvårdnad eftersom vi sedan skulle åka hem till Linda och vara där fredagskvällen.
Men.... så blev det inte, vi gjorde en liten ändring i vår planering. Det blev så att vi stannade kvar hos mig och Linda åkte hem till sig efter frukosten. Jag ska snart ta en promenad hem till henne för att dela lördagskvällen med god mat och melodifestivalen. I morgon efter frukst tar jag en promenad hem till mig vilket blir en promenad på ca 40-45 min.
Jag har inte jobbat upp min kondition ännu så därför tar det lite längre tid aatt gå den sträckan än vad det brukar göra då "flåset" inte är lika påtagligt som nu.
Men vad gör det? Det får ta den tid det tar eftersom jag får gå min dagliga promenad som jag fortfarande mår väldigt bra av både psykiskt och fysiskt.
För närvarande råder fortfarande den lugnare perioden vilket jag verkligen tar vara på.
Jag är så glad över att Linda har får praktikplatsen hon sökte och jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas.
Efter det att hon jobbat in sig lite och kommit in i rutinerna blir det att gå och ta en fika hos henne.
Nu ska jag sätta på mig lite kaffe och njuta av det innan jag startar promenaden till Linda.
Önskar er alla en fin och mysig helg!
Kramar
Zita.

2 kommentarer:

  1. Underbart!!!!
    Ha en gooer Lörda' / ♥ Kraaaaaaam!!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! Vad glad jag blev av din kommentar.

    Och du, morgonpromenad, det är balsam för själen.

    SvaraRadera