söndag 6 mars 2011

En liten uppdatering!


Nu är det några dagar sedan jag senast skrev och det beror på att jag har haft total bloggtorka.
Men nu tänkte jag att jag ska uppdatera mig lite, även om det varit ganska lugnt de senaste dagarna.
I fredagseftermiddag kom Linda hem till mig och vi hade en mysig eftermiddag och kväll tillsammans. På lördagen åt vi en gemensam frukost och sedan kom hennes kontaktperson och hämtade henne för att de skulle tillbringa dagen tillsammans.
Det har av någon anledning känts lite tuffare och tyngre de senaste dagarna. Min dotter har inte mått så bra och det skapar lite tyngre känslor som då ger sig till känna.
I dag unnar jag mig själv att "bara vara" och göra så lite som möjligt. I morgon bitti ska jag gå till vårdcentralen för att ta prover på blodfetterna för att se om det är okey.
Sedan kommer jag att få en kallelse för att göra ett arbetsprov med EKG och jag ska även göra en spirotomi, blåsa luft för att mäta min lungkapasitet.
Men det är inget jag oroar mig för utan det blir då det blir.
Önskar er alla en skön söndag.
Visst kan man ana våren i dag?
Kramar
Zita.

1 kommentar: