torsdag 17 februari 2011

Stolt? Ja mycket!



Linda ringde till mig direkt efter mötet och berättade att det gått bra
och att hon fått jätte mycket beröm över alla sina framgångar.
Hon förtjänar allt beröm hon kan få nu eftersom hon verkligen kämpar på och har klarat av så otroligt mycket.
Vad jag känner?
Jag är väldigt,väldigt glad och oerhört stolt över min dotter!
Hon visar verkligen upp de egenskaper hon besitter och att hon har viljan och styrkan inom sig.
Äntligen,äntligen får jag se den kämpar glöd och den vilja till förändring hos henne som jag har saknat och väntat på så länge.
Glädjekramar som jag gärna delar med mig av till er!
Zita

4 kommentarer:

  1. Så underbart =)) hon är värd all beröm =))) Är glad för din skull också =)

    SvaraRadera
  2. Wiiiiiiiiiiiiiiiii...Underbart Ååååh så¨å glad jag blir :)
    Detta värmer mitt ♥ oerhört & blir såå stolt nätvän!!

    / Kraaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. vad glad jag blir av att få ta del av din glädje. det är vad jag önskar kunna ge mina föräldrar en dag, att få vara en källa till glädje istället för oro.
    kram

    SvaraRadera