torsdag 17 februari 2011

I väntan på information om möte!


Nu sitter min dotter på ett ganska stort möte och jag undrar över vad de kommer fram till och vilka beslut som fattas.
Jag är glad över att det denna gången verkligen finns framsteg att peka på och att Linda verkligen kämpar.
Fortfarande känns det lite konstigt att inte delta på dessa möten men jag kan inte påstå att jag känner någon saknad precis.
Då jag varit deltagande på olika möten så har jag ibland blivit ganska frustrerad och förbannad. Jag har verkligen fått bita i hop om den ilska jag känt och frustrationen kom sig av att jag upplevde att vi inte jobbade åt samma håll. Jag ville ha fasta,tydliga ord på vad som ska gälla och om inte de följdes så skulle det få en konsekvens
Tyvärr har min erfarenhet lärt mig att det som bestämts på ett möte inte alltid följts och då raseras mycket av det som avtalats.
Jag känner mig verkligen nöjd med att få informationen från min dotter och det känns så bra att hon idag går själv till dessa möten och att hon inte längre behöver ha mig med.
Det är ytterligare en positiv händelse som Linda klarar av idag.
Tankar och kramar
Zita

1 kommentar:

  1. Hoppas mötet är bra & att det som säg följs..
    / Kraaaaaaaaaaam till Er!!!

    SvaraRadera