lördag 19 februari 2011

Min modiga dotter!


I går eftermiddag åkte jag hem till min dotter och då jag kom innanför dörren var hallen belamrad med en massa väskor. I vardagsrummet satt Linda på en stol och mitt emot henne den tjejen som skulle göra en intervju med henne. Där var även tjejen som filmade och en ljudtekniker.
Jag hälsade och satte mig försiktigt i soffan på behörigt avstånd från filmkameran.
Åter igen känner jag en stor stolthet över min dotter och beundrar hennes mod.
Hon deltog i en filminspelning angående skönhets ideal.
Jag blev tillfrågad om jag ville vara med på filmen och svara på några frågor men jag avböjde då jag kände att jag inte hade så mycket att bidra med i detta ämne.
Linda skötte det galant och kunde verkligen förmedla sådant som är av vikt på den korta stunden som filmningen tog.
Då filmteamet packat i hop sitt och åkt blev det mys med en Linda komponerad sallad som var väldigt god.
I morse åt vi frukost tillsammans, åkte sedan med gemensam buss in till sta'n där våra vägar gick åt olika håll. Hon gick till sin praktik och jag tog en buss hem till min lilla keliga katt som hälsade mig välkommen hem med ett jamande.
För övrigt har jag låtit dagen gå och bara njutit av nuet.
I kväll blir det enbart att slappa, mysa och se lite på TV.
Önskar er alla en fin lördagskväll!
Kramar
Zita

3 kommentarer:

  1. Wiiiiiiiiiiii..Va' härligt ♥

    / Kraaaam från mig i Sköna ☼

    SvaraRadera
  2. Men vad kul! Så bra att personer som din dotter ställer upp och ger ett ansikte åt viktiga frågor.
    Kram på dej.

    SvaraRadera
  3. Vad modigt av din dotter att ställa upp på en sådan filminspelning. Du kan minsann vara en stolt mamma, och HON en stolt dotter, en stolt människa, ja vad som helst :-)

    Kram!

    SvaraRadera