lördag 22 januari 2011

Myskväll hos Linda!

I går efm träffade jag min dotter i sta'n efter det att hon slutat jobba för dagen.

Vi åkte gemensamt hem till henne och hade en mysig kväll tillsammans.

Hon bjöd på bakad potatis med skinkröra och sallad. Senare blev det en fruktsallad med glass och efter det te' och lite naturgodis.


I morse åt vi en gemensam frukost men då vi gick från henne gick vi åt skilda håll. Hon åkte till sta'n för att jobba och jag stoppade hörlurarna i öronen för att lyssna på min talbok samtidigt som jag promenerade hem.

Det blev en promenad på ca 45 min och jag kände mig nöjd och avspänd då jag kom hem. Jag möttes av en glad och spinnande katt då jag kom innan för dörren så jag fick ett varmt välkomnande.

Det pockades på lek och uppmärksamhet efter det att hon ätit sig mätt så det var bara för mig att jaga henne runt i lägenheten. Jag vet inte vem som var tröttast, jag eller Vilda?

Jag måste tyvärr erkänna att det var nog jag eftersom jag gav upp först! :-)


Önskar er alla en trevlig och skön lördagskväll!

Tankar och kramar.

Zita

2 kommentarer:

  1. Låter som ni haft en bra myskväll =) Kul att hon ha praktik nu, något som jag tror är jättebra =)) Det är inte Vilda som springer efter dig då ;)

    SvaraRadera
  2. Åååå..Va' mysigt blir ju sååå "avis"...
    Vill ju oxå vara mé / ♥-e Kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera