onsdag 13 oktober 2010

Jag har funderat ett par dagar nu och har kommit fram till beslutet om att jag gör ett uppehåll i mitt bloggande.
Om det blir en kortare eller längre tid kan jag inte svara på för närvarande men det får tiden utvisa.
Jag kommer att kolla min blogg för att se om där finns några kommentarer eller frågor men tänker inte själv skriva något i bloggen.
Jag vill tacka er alla som har läst min blogg och jag hoppas ni är med mig igen den dagen jag återkommer.
Varma tankar och höstkramar till er alla!

4 kommentarer:

  1. Självklart kommer jag att följa din blogg igen om och när du börjar blogga igen.
    Älskar dig puss puss

    SvaraRadera
  2. Jag kommer att sakna dig, det är nog nu jag ska ta din blogg från början fram till idag. Har nog inte läst riktigt allt!
    Kram till en sån mamma alla skulle ha!!

    SvaraRadera
  3. Ta hand om dig,vännen /Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. OOnej :( men bara att acceptera =P


    Höst-kram till dig! ta hand om dig =))

    SvaraRadera