söndag 31 oktober 2010


Som ni märkt har jag gjort en paus i mitt bloggande men känner nu att längtan efter att skriva, sakta har vaknat till liv inom mig igen.
Kanske ni har undrat över varför jag plötsligt beslutade mig för att ta en paus? Det finns två orsaker till detta: den ena är att jag har känt mig så fruktansvärt trött, med andra ord så tom på energi så att jag inte kunde få ner mina tankar i ord på bloggen.
Det har varit total "bloggtorka"!
Den andra orsaken är att jag har funderat över hur jag ska lägga upp min blog och vad jag vill med den.
Nu känns det som att jag kommit en bit även på den vägen och mina tidigare diffusa tankar och funderingar har börjar att ta form.
Jag tar en sak i taget och så får jag se vart det leder men jag måste säga att det känns väldigt bra att vara tillbaka här igen och få dela mina tankar och känslor med er som läser min blog
En varm höstkram och tanke till er alla!

2 kommentarer:

  1. Pauser kan bara vara bra & det ska vara roligt/givande & blogga...
    Inget tvång!!!

    ♥-ligt Välkommen Tbx/Kraaaam

    SvaraRadera
  2. välkommen tillbaka =)) ska följa den igen =))

    SvaraRadera