tisdag 5 oktober 2010

I dag har jag haft en glad och nöjd dotter här på en snabbfika. Hon hade ätit frukost+näringsdryck fast hon hade sin vägning i dag! Jag blir verkligen glad då hon visar att hon kämpar! Det är härligt att se glädjen i hennes ögon och höra hennes skratt, det får mig att kunna dela glädjen med henne.
Mitt bloggande kommer att ligga lite lågt ett tag till då jag har en syster från Småland boende hos mig i en vecka. På fredag är vi tre systrar som ska gå på en musikshow och det tycker jag ska bli mysigt.
Sköt om er!

2 kommentarer:

  1. Ooo så himla bra Linda är =))) Hon kämpar verkligen =)))

    Hoppas ni får trevligt med besöket och på musikshowen, du behöver verkligen göra något roligt =))

    SvaraRadera
  2. Värmer mitt ♥ att läsa...
    Ha det så gott med din syster/Kraaam

    SvaraRadera