onsdag 23 juni 2010


Nu är det snart midsommar och jag ska åka iväg några dagar för att fira den.
Linda ska vara hemma med en kompis torsdag till fredag och passa katterna och på midsommarafton åker de till Lindas kontaktfamilj och firar midsommar där.
Det känns skönt att veta att Linda inte är själv här hemma eftersom jag då skulle känna en stor oro över att hon inte skulle äta och som då skulle resultera i en viktnedgång.
Det är hennes ansvar men det är inte roligt att åka iväg på en resa som jag inte kan koppla av på utan ska få känna en tärande oro hela tiden.
Nu kan jag göra resan och njuta av den och jag känner verkligen att jag behöver de här dagarna, för att koppla av, umgås och ha trevligt.
Eventuellt är Linda själv söndag till måndag men det tror jag hon klarar bra eftersom hon vet att jag kommer hem på måndagen.
Nu vill jag önska er alla en fin och skön midsommar och ett hopp om att solen ska lysa på er alla!

3 kommentarer:

  1. Du behöver verkligen en helg med andra och komma iväg lite...det är du värd =)) Det kommer gå bra =))

    SvaraRadera
  2. Njut av den här midsommarhelgen och sola mycket,ät gott mm det behöver du mamma.
    älskar dig!!!

    SvaraRadera