måndag 28 juni 2010

I dag kom jag hem i från ett jättefint midsommar firande i Växjö. God mat, dryck och trevligt umgänge har jag verkligen kunnat njuta av från torsdag till i dag.
Jag kunde verkligen koppla av, känna mig helt fri från tärande oro och känna hur krafterna sakta återvände. Den här resan var den första sedan förra sommaren och den var verkligen välbehövlig!
Eftersom jag och Linda var trygga i att hon skulle umgås med en kompis här och även vara hos sin kontaktfamilj kändes allt så bra. Hon var ensam här hemma från i går efm. till idag då vid träffades på resecentrum mitt på dagen och sedan gemensamt följdes åt hem hit.
Jag ser på henne att hon har tappat ett par kilo pg.a att hon har ätit för lite men hon hon säger att hon har behållit det hon ätit och om det är sant eller ej, det kan bara hon svara för. Jag hoppas att hon är ärlig men jag kan aldrig veta.
Men jag är väldigt glad för att det ändå har gott bra och att hon verkligen förstod hur viktigt det var för mig att kunna åka i väg de här dagarna.
Nu blir det att ta nya tag och fortsätta att kämpa på och hoppas att det blir bättre och bättre för varje dag som går.
Önskar er alla en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. ååå jag är så glad för att du har kunnat släppa all oro och bara haft det skönt och trevligt midsommarhelgen
    Det är du värd mamma<3
    Ja det är ett helt år sedan du var borta hemmifrån sist och jag unnar dig flera sköna semster resor i sommar och framöver.
    Även om det till och från känndes ensamt och var jobbigt så visste jag hur väl du behövde det här och det har hjälpte mig att stå ut med ångesten ite lättare.Du är bäst mamma jag älskar dig<3<3<3<

    SvaraRadera
  2. Låter som du haft det härligt ♥...
    Tänker mycket på Er & ger massa styrke kramar

    SvaraRadera