onsdag 12 januari 2011

Min önskan!


En liten söt katt som leker med bollen i väntan på att något annat ska hända!
Ungefär så känner jag mig nu. Väntar på att något ska ske, något radikalt som gör att denna väntan upplöses, försvinner och ger plats åt framgång, ljus och innerlig värme och glädje.
Efter regn kommer solsken, sägs det men jag tycker att det har regnat alldeles för länge nu så nu vill jag ha en sol som sprider sina ljusa, varma strålar och genom det tänder glädjen och hoppet till en skönare och bättre tillvaro.
Jag vill ha en riktigt stor förändring nu!
Jag vill ha min roliga, fina och härliga dotter tillbaka!
Jag vill inte bara se bitar av denna tjej, jag vill se helheten.
Jag vill höra hennes härliga skratt och fnitter, se hur hennes ögon tindrar och ler.
Tänk att få vakna en morgon och upptäcka att den största önskan jag har blivit uppfylld,
vilket fantstiskt uppvaknande och vilken känsla.
Kramar Zita

4 kommentarer:

  1. Kanske vore behandlingshem av något slag det bästa som en annan läsare skrev...att det är svårt att få all den hjälpen man behöver i öppenvården..det ligger nog något i det=))

    SvaraRadera
  2. .. Katten i inlägget var så himla söt :)

    SvaraRadera