måndag 31 januari 2011

Anhörigcentret!


I dag har jag varit på anhörigcentret och det känns bra även om jag kände det som att jag just nu inte hade så mycket att prata om.
Det känns som att jag vilar i ett varmt, ljust rum där jag kan njuta av allt det fridfulla lugnet som råder för närvarande. Det känns otroligt skönt men även lite främmande eftersom det är väldigt länge sedan jag kände detta lugn så starkt och i flera dagar.

Min kontakt på anhörigcentrat sa att hon såg och hörde på mig att det idag var lugnare känslor som fyllde mitt inre.
Vi pratade lite om detta och hon frågade om jag även kände framtidstro men jag svarade med att jag inte vågar tro men att jag bär med mig hoppet.

Efter detta samtal åkte jag hem och sedan kom en kompis och vi hade en mysig samtalsstund över en mugg kaffe.

Nu är det snart dags för lite TV tittande och en mugg med te'

Kramar och tankar till er alla!

1 kommentar:

  1. Härligt!!!
    Skönt att det är lugnare känslor ♥

    /Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera