torsdag 27 januari 2011

Familjesamtal????


Det har gått ett par dagar sedan jag bloggade, i går efm/kväll låg jag i stark migrän och då finns det inte mycket jag kan göra. I dag är den betydligt bättre även om den ligger där lite diffust i bakgrunden.
Vi hade vårt familjesamtal i går och ska jag var ärlig så vet jag inte riktigt vad jag skulle göra där. Då vi startade fick jag en fråga vilken jag besvarade men sedan blev samtalet inriktat på min dotter vilket jag absolut inte har något emot. Jag kan bara inte förstå varför de inte tog det samtalet med enbart henne. Nåväl, jag satt med och det får väl vara bra så.
I dag kom Linda hit och drack efter middagskaffe med mig och hon blev sedan upphämtad av en i stödteamet eftersom hon skulle hem till sig och äta mat med henne.
I morgon efm då Linda har slutat sin praktikplats kommer hon hit. Vi kommer att äta middag tillsammans och mysa framför en bra DVD film. Hon sover till lördag då hon ska vara på sin praktikplats kl 10.00.
Sköt om er och ha en fin kväll!
Kramar
Zita

1 kommentar:

  1. Sådär kan mamma med säga "vad skulle jag bara med för, vi kommer ju inget framåt iaf" och många gånger har många möten inget gett någonting...ibland kan man faktiskt undra vad som ska bli skillnaden=) Hoppas ni får en bra helg =)

    SvaraRadera