söndag 26 december 2010

Nu börjar denna jul att lida mot sitt slut
och jag måste få säga att den för min del har varit väldigt skön, mysig och avkopplande.
Jag har visserligen hostat, nyst och haft en näsa som runnit hela tiden men vad spelar det för roll när jag fått njutit av fina dagar tillsammans med min dotter.
Linda åkte i dag hem till sig efterdet att vi ätit en gemensam lunch och druckit lite kaffe. Denna eftermiddag har jag mestadels tillbringat halvsittandes i sängen med stora mysiga korsord som nu är färdiglösta och klara för tävlingsdragningen. Om jag nu får i väg dem!
Jag har inte orkat vara ute i vårt fina vinterväder sedan i torsdags så i morgon hoppas jag på att orka ta en liten promenad så att jag får fylla lungorna med frisk luft och njuta av den känslan.
Snart blir det att se lite på tv och avnjuta en mugg med varmt,gott te'.
En önskan till er alla om en God fortsättning!
Kram
Zita

2 kommentarer:

  1. ★ Önskar dig en riktig god ★ 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛
    •。 ★ forts ★ 。* 。。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •。 • ˚
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •。 • ˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| Och ett Gott Nytt År ♥


    /Kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera