torsdag 27 maj 2010

Nu sitter Linda i taxin på väg hem och jag väntar på henne med mat och en varm kram.
Jag tycker det ska bli skönt att få gå i samtal igen eftersom jag känner ett väldigt stort behov av det. Det är viktigt att få öppna upp "ryggsäcken" och släppa ut alla de känslor som samlat sig på hög då jag inte ventilerat mig på länge.
I helgen ska jag umgås med min dotter och njuta av att vi kan göra saker tillsammans Och jag känner alltid en varm glädje då jag ska träffa henne.
I dag blir det ett kort inlägg för jag ska börja laga maten så den är klar då hon kommer.
Ja Linda vi ska klara det här även om det känns tungt nu. Du vet att jag finns här för dig även om jag inte alltid orkar vara stark.
Älskar dig gumman!
Missma, du är en härlig tjej! Tack för alla dina fina kommentarer och du jag lovar att ta hand om mig!
Kramar till dig.

1 kommentar:

  1. Tack för jag fick vara med i ditt inlägg,glad jag blev :))) Hoppas ni får en fin helg tillsammans :))

    SvaraRadera