onsdag 17 februari 2010

Idag har jag varit och kramat om min kära dotter och vi har kunnat umgås med varandra ett par timmar. Det var jobbigt att se henne ligga i en sjukhus säng igen och det väcktes en del jobbiga känslor från den tiden hon tidigare legat inne. Nu ligger hon på en avd. där hon ej har legat tidigare och jag måste säga, att efter det lilla jag hörde och såg i dag så känner jag mig nöjd med att hon hamnat där.
Personalen ska tillsammans med Linda kämpa för att hon inom en ganska snar framtid ska få komma till ett behandlingshem.
Jag ser på den här inläggningen som ett första kliv mot ett friskare liv!

1 kommentar:

  1. OOo vad bra att ni kunde ses några timmar, förstår att det måste väcka minnen för dig. Men en ny avdelning med nya möjligheter :) De och hon tillsammans kommer fixa det där :) Hoppas verkligen hon kommer till ett behandlingshem.
    Varma kramar till dig med :)

    SvaraRadera