tisdag 16 februari 2010

Hej!
Nu har en dag gått och jag har försökt att gå ner i varv känslomässigt och att ta vara på nuet. Jag måste medge att det är tomt utan Linda här hemma, jag saknar henne otroligt mycket och jag saknar hennes goda gratänger hon brukar laga till oss.
Jag har pratat med henne i telefonen och det skär i hjärtat på mig då jag hör hur mycket hon saknar mig. Jag ska gå till henne i morgon, krama om henne och vara med henne ett tag. Jag vet att hon behöver det nu och jag har behov av att både träffa henne och se att hon har det bra på avd.
Jag måste erkänna att jag har känt en lättnad över att slippa bära på det tunga ansvaret. Då jag gick upp i natt tittade jag som vanligt in till henne och när jag såg att det bara låg två katter i sängen kom jag på att hon inte ligger i den och det kändes väldigt tomt men samtidigt skönt. Jag kunde återvända till min egen säng och somna om utan oro vilket var länge sen jag kunde göra.
Jag vill sluta med att tacka dig Missma för alla fina ord och den uppmuntran du ger!
Önskar er alla en skön kväll!

1 kommentar:

  1. Tack :) det värmer :) Glad jag blir :) *blir nästan tårögd* :) Du behöver verkligen lätta på ansvaret lite :) Du verkar verkligen jätteomtänksam :) Tur att hon har dig och att ni har varandra :) Hälsa från mig om du vill och varmar kramar till dig med :))

    SvaraRadera