onsdag 22 december 2010

Ätstörningen får julledigt!

För varje dag som går kommer vi närmare julafton och jag ser fram emot den med glädje.
Jag och linda ska fira julen själva och det ska bli så skönt att bara få ta det lugnt och ta dagarna som de kommer utan stress och jäkt.
Just nu befinner vi oss båda i en ganska lugn period vilket jag uppskattar väldigt mycket eftersom det ger mig tid till att samla nya krafter och det är verkligen något som jag är i behov av.
Det känns som att jag har ett oerhört stort behov av att landa i mig själv för att hitta tillbaka till mig själv och mina känslor.
Vi har gjort en överrenskommelse om att det inte ska förekomma några diskussioner angående mat, dryck, stödteam eller ätstörning. Vi lägger allt detta åt sidan och tar helt enkelt semester ifrån det så att vi kan få ut det bästa av varandra och julen.
Tänd ett ljus och ta vara på kvällen och varandra!
Kramar
Zita

6 kommentarer:

  1. helt rätt =)) allt det dåliga är inte värt att få vara med vid Jul , bara bra saker är välkomna då ;)

    SvaraRadera
  2. Ja mamma nu tar vi semester ha ha
    Älskar dig <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag surfar snabbt in på de bloggar jag följer, innan jag far till mina föräldrar i urskogen, där jag inte vet om nätet funkar. Jag vill bara önska dig en God Jul och jag hoppas att din jul med dottern blir mysig och fin! Kram

    SvaraRadera
  4. önskar er lycka till och hoppas ni får en riktigt fin och glädjefylld jul!

    SvaraRadera
  5. Vill önska en ♥-lig God Jul!!!!

    SvaraRadera
  6. önskar er båda en god, lugn och fridfull jul i varandras sällskap :)

    SvaraRadera