lördag 12 juni 2010


Tröttheten har tagit ut sin rätt och vi sov båda två till klockan nio i morse vilket är ovanligt för oss båda. Tillsammans tog vi en promenad och gick och tittade efter tomma lägenheter i det området Linda vill flytta till, sedan gick vi vidare till affären för att inhandla lite matnyttigt.
Det flyter på här hemma även om det ibland känns lite tungt och den molande oron då och då ger sig till känna. Tröttheten finns där mer eller mindre hela tiden och ibland kan det knyta sig ordentligt i bröstet då jag tittar på min dotter och tyst för mig själv undrar hur det ska bli för henne. Om jag kunde skulle jag ta med henne på en resa utomlands där vi bara kunde ha det skönt och koppla av från alla tankar och känslor. Men tyvärr finns det vissa hinder för det som t.ex två små katter som kräver sin omvårdnad och tillsyn.
Önskar er en fin lördag!

3 kommentarer:

  1. Ja mamma det skulle vi behöva sol,bad en god drink;)
    Men våra små katter klarar sig ju inte själva
    vi är ju en liten familj på 4 ben och 8 tassar + 2 svansar=)

    SvaraRadera
  2. en utomlandsresa är precis vad ni behöver :) Jag kan ge katterna mat =) Bara ni kommer iväg =)))

    SvaraRadera
  3. Jag kan behöva känna på hur det är att ha katt =) , bara säga till om ni ska iväg eller så =)) Bor säkert ganska nära med =)

    SvaraRadera