måndag 1 februari 2010

Hej!
Efter att ha stärkt mig med en promenad i vintervädret och avnjutit en kopp kaffe sitter jag nu här vid datorn och ska försöka skriva några rader.
Idag fick jag veta att det blir ett möte i nästa vecka och jag är nyfiken på vad det kan ge. Visserligen brukar jag oftast känna en viss resignation och en stor trötthet då jag ska delta på ett möte och det p.g.a att jag har varit på så otroligt många möten únder årens lopp och att jag många gånger undrat var skillnaden är före och efter mötet. Trots att jag känner så här finns det ett litet hopp som tänds inom mig om att varje nytt möte ska föra med sig en liten förändring till det possitiva. Det är bara att vänta och se!
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du har kommit igång med bloggen! Lycka till nu! / Irene (från Fixa-forumet)

    SvaraRadera