måndag 25 juli 2011

En liten resa med egentid!

I morgon bär det iväg till min syster i Kolmårds skogarna.

Det ska bli både skönt och roligt att åka i väg några dagar och få umgås med min syster och njuta av skog och sjö.


Min dotter kommer till Norrköping på fredagen och vi hämtar upp henne på resecentrum för att sedan åka och gratulera en annan syster gemensamt.

Senare åker jag och Linda pendeln hem och vi kommer att tillbringa helgen tillsammans hos mig.
Det ska bli mysigt att träffa henne på fredag eftersom det då gått ca en vecka sedan vi sågs som hastigast på avdelningen.


Hoppas ni får fina sommardagar och orkar/kan njuta av dem!


Kramar

Zita.

3 kommentarer:

  1. Vad bra att du får egentid , det behöver DU :))

    SvaraRadera
  2. Hoppas din egentid var härlig & gav dig kraft/ork mm mm
    Kraaaaaaaaaaaaaaam pårej du goa mamms & ge din söta dotter kram från mig när ni ses!!

    Ni finns i mina tankar & i mitt ♥...
    Hoppas ni vet det även när jag inte "hör av mig" såp mycket!

    SvaraRadera