måndag 23 maj 2011

Hopp!



Vad härligt det är när människor ringer tillbaka då jag ber om det på telefonsvararen!

Pratade med en person på öppenvården i dag och jag måste säga att vi hade ett väldigt givande samtal.

Jag upplevde verkligen att hon lyssnade och tog till sig av det jag sa vilket gör mig oerhört glad och tacksam.

Jag fick framlägga mina tankar om fyrkantighet, konsekvenser och om att det som framläggs och bestäms på möten ska efterföljas av alla.

Jag känner mig tillfreds så här långt och eftersom jag fått säga mitt så kommer jag inte att vara delaktig på mötet vilket faktiskt känns skönt. Nu kan jag bara hoppas att de kommer fram till bra slutsatser som de alla kan enas om och efterfölja.


Jag önskar er alla en god natts sömn.

Kramar

Zita

2 kommentarer:

  1. Härligt att du fått lite hopp om att de kan ta tag i det där mera, det behövs verkligen !! =)

    SvaraRadera
  2. Sååååå skönt med människor som lyssnar! De växer inte på trä'n men de finns!
    Kram!

    SvaraRadera