lördag 18 september 2010



I går kväll var jag på teatern och fick skratta en del eftersom det var en rolig pjäs och oerhört duktiga skådespelare Då den var slut bar det iväg hem hit och det blev en liten supe' med räkor, ugnsrostat bröd, lite ost och ett gott vitt vin.
Det var en skön och trevlig kväll med glädje och där jag kände att jag verkligen kunde koppla av och njuta av stunden.
Då det gäller min dotters problematik, kan jag inte påstå att det blivit några förändringar. Jag står fortfarande fast vid att hon gemensamt med öppenvården och sitt stödteam får ta ansvar för vad som sker. De måste tillsammans komma fram till det som kan hjälpa Linda bäst och jag kan bara hoppas att deras gemensamma ansvar och samarbete leder till något bra.
Jag själv befinner mig fortfarande i ett "ingenmansland" där det råder tomhet på känslor men där en enorm trötthet håller mig i ett stadigt grepp.
Jag önskar er alla en mysig och fin lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag är för din skull att du hade en trevlig/mysig kväll i går med en rolig teater och god mat=)

    Det är du värd <3

    SvaraRadera
  2. Så mysigt mé Teater & god mat/ Ha en Skön Söndag Kraam

    SvaraRadera