söndag 15 augusti 2010

Precis så här känner jag mig just nu efter att vi burit två stora resväskor, en sopsäck och en massa kassar mm. mm. två trappor upp till Lindas lägenhet.
Det var första steget inför min dotters flytt tillbaka till sin lägenhet.
I morgon ska jag sova hos Linda för att sedan gå hem och ta hand om våra små katter på tisdagen. På kvällen blir nästa flytt, då kommer Linda och hämtar sin katt Mysan. Det kommer att bli väldigt tyst och stilla här hemma, då vi som blir kvar är min katt och jag.
Det kommer att ta några dagar innan jag landar i detta och inte känner av rastlösheten som jag har lärt mig infinner sig efter det Linda åkt.
Det låter som att hon flyttar långt vilket hon inte gör, det tar bara ca 35 minuter att gå till henne ifrån mig.
Men.......tomt blir det!




3 kommentarer:

  1. Det blir nog tomt för er båda,men ni fixar det, jag tror ni behöver vara från varandra för att få en bättre mamma-dotter relation =) Jag tror på er båda =))

    SvaraRadera
  2. Ja visst kommer det att kämnnas tomt!
    Ingen som snor tidningen för dig på morgonen
    förutom på Lördagarna=) Men glöm inte att jag vill ha b delen först;-)

    Och du du får fylla på kaffet själv,,,tömma kattlådan morrgon och kväll=jag med i och för sig o nej nej nej stackars mig som måste gå ut med skräpet=( Du behöver ju bara öppna dörren
    suck nu vart det genast mycket jobbigare igen;-)

    ps:Glömm inte att sätta dit en ny toarulle efter dig,torka upp vattnet när du duschat,och kasta skräpet i papperskorgen.
    ja det var nog allt jag kom på nu;-)

    Jag älskar dig mamma <3

    SvaraRadera
  3. Klart det blir tomt! Skönt att det är så pass nära/Kraaam

    SvaraRadera