lördag 14 augusti 2010

I kväll roar vi oss här hemma med att packa Lindas kläder och saker mellan fnissattackerna.
Jag har inte insett hur mycket kläder hon har tagit med sig hit eftersom hon kommit med lite då och då och fyllt på. Vi har forfarande mycket kvar att packa ner men det får bli en fortsättning på det i morgon.
Jag kan inte säga vad jag känner inför hennes flytt mer än att det ändå känns rätt nu. Jag upplever det som att en ganska stor del av Linda ändå tycker att det ska bli både mysigt och skönt att få komma hem till sig och sitt där hon kan pyssla och dona som hon vill ha det.
Hon var hemma hos sig idag, städade och pysslade vilket hon kände sig nöjd med och tyckte att det var lite mysigt. Det gör mig glad för hennes skull att hon känt så idag.
Nu är hon ute och går sin lilla kvällspromenad och då hon kommer in ska vi mysa över en kopp te' framför tv:n.
Tänk att en morgon få vakna, sträcka på mig och känna lugnet omfamna mig för att jag vet att min dotter mår bra, har ett bra liv och trivs med sin tillvaro.
Det vore för mig att vinna högsta vinsten på lotteri!

3 kommentarer:

  1. Den dagen kommer att komma, tro mig =)))

    SvaraRadera
  2. Såå härligt...Gläds med er/ Kraam ♥....

    SvaraRadera
  3. Förstår precis vad du menar!! Har även jag gått igenom flera år med att ta hand om min dotter som haft anorexia. Nu är hon på god väg att få ett "riktigt" liv och ska snart flytta. Men det är klart att jag kommer att oroa mig över hur det ska gå....

    SvaraRadera