fredag 27 augusti 2010




Nu kommer jag inte att skriva på ett par dagar eftersom Linda kommer idag och stannar till söndag. Vi har kommit överens om att försöka att ha ett par datafria dagar och verkligen umgås med varandra. Det blir att äta taco i kväll och kanske mysa framför en bra film.

Jag tycker att det ska bli mysigt att ha henne här och jag hoppas att det kan bli lite annat prat än bara om hennes problematik. Många gånger har jag försökt att leda in samtalet på något annat men oftast glider någon av oss tillbaka in på området och så är vi där igen.

Vi har levt så länge med att dela detta så det kommer säkert att ta sin tid att kunna umgås och prata om en massa annat. Nja det blev kanske inte riktigt sagt för visst pratar vi om annat oxå men det blir ändå problematiken som tar överhand i samtalen.

Jag känner att jag inte längre orkar med dessa diskussioner. Vi måste båda jobba på att släppa detta då vi träffas och finna andra sätt att umgås på.

Vi har pratat om att börja på någon form av stillsam yoga vilket jag tror skulle vara bra för oss båda och dessutom gör vi något tillsammans.
Nu är det snart dags för lite lunch och jag ska även försöka att hinna med en kortare promenad innan Linda kommer.

2 kommentarer:

  1. Låter ju underbart...
    Ge varandra stooor Kraaam från mig ♥
    Ha en riktigt gooer Helg/Kram!

    SvaraRadera