söndag 22 augusti 2010

Nu har en hel helg gått och jag har inte bloggat på några dagar men nu kan jag inte hålla mig borta längre.
Linda kom hit i fredags och stannade till idag och vi har haft en väldigt fin, lugn och mysig helg tillsammans. Vi var en sväng på sta'n i lördags och intog en lättlunch tillsammans för att sedan åka hem hit igen.
Jag ser att linda har tappat i vikt och som mamma skär det i hjärtat på mig att se det men så länge hon äter bra då hon är med mig kan jag inte göra något åt det. Den biten får hon och stödteamet klara av och även ta ansvar för.
Som Lindas mamma finns jag här för henne men jag har inte ork att gå in i hennes problematik ännu en gång, det har jag varit tvungen att göra allt för många gånger.
Jag är glad över att hon kan bo själv hemma hos sig nu att det går bra och att hon trots allt känner sig trygg där. Nu kommer hon inte till mig förrän på lördag i nästa vecka och då stannar hon till söndag, sedan får vi se hur planeringen kommer att se ut efter det möte vi ska ha den 3:e september.
Jag har inga tankar eller funderingar kring det just nu, det får jag ta då jag närmar mig den dagen.
Önskar er alla en fin kväll!


2 kommentarer: