måndag 26 juli 2010

I morgon ska jag åka till Krokek ett par dagar och Linda kommer att
vara själv här hemma en natt. Den andra natten ska hon vara hos sin kontaktfamilj och det tycker jag känns väldigt skönt.
I morgon och onsdag ska hon äta sina måltider själv och jag kan inte göra
mer än att hoppas att det ska gå bra. Jag är inte särskilt orolig eftersom det
bara är två dagar och samtidigt tror jag att det är bra att vi är ifrån varandra lite. Linda får ta lite eget ansvar vilket jag tycker är viktigt och samtidigt
känna på känslan av att vara själv en natt.
Jag kommer inte att blogga på ett par dagar nu då jag tänker ta semester
även från datorn.
Jag önskar er alla fina dagar med sol och värme!

1 kommentar:

  1. Det kommer gå bra för,Linda...
    Jag lovar att kika in på nätet till henne iallefall & Jag önskar dig fina dagar med mycket värme i själ & ♥ samt ☼ såklart/Kraaam

    SvaraRadera