måndag 17 oktober 2011

Lizzieflickan gäst bloggar!!!




Mamma.



Du är allt jag nånsin önskat


du är allt jag nånsin drömt,


Du är den som får mig minnas


alla drömmar jag har glömt.






Och du är den som får mig hoppas


du är den som får mig le,


All min kärlek får du bära


hela livet vill jag ge.






För du är där när ingen ser mig


du är där när stormen yr,


Du är där när natten skrämmer


du är där när dage gryr.






Och jag vill alltid ha dig nära


när som åren läggs till år,


Och vad livet vill oss lära är att framtiden är vår.





Jag älskar dig mamma<3




























6 kommentarer:

  1. Såååå ~Vackert~
    /Kraaaaaaaaam till Er bägge!

    SvaraRadera
  2. vilken fin design du fått på bloggen =))

    SvaraRadera
  3. Tack Linda!
    Det är fina ord i den texten!

    Varm kram med mycket kärlek från mig till dig.

    Mamma

    SvaraRadera
  4. Den låttexten är fin.. kämpa för din skull Linda så får du och din mamma många fina stunder och minnen att vänta och samla på hög!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Låttexten är fin =)

    SvaraRadera
  6. Åh så fint <3 Vilken bekräftelse på alla år som du kämpat! Fina fina människa!
    Stora kramar från Marielle.

    SvaraRadera