tisdag 13 september 2011

Tärande känslor!



Under en väldigt lång tid, har jag levt med tärande och jobbiga känslor.

Jag har känt förtvivlan, vanmakt, vrede, oro och frustration. Dessa känslor har ibland fått mig att känna det som att jag ska gå sönder, som att jag inte kommer att klara av att vakna nästa morgon för att bli överfallen av dessa plågsamma känslor.


Men vaknat har jag gjort och tagit mig igenom en dag i taget. Jag vet aldrig vad dagen kan föra med sig och varje dag som passerat har jag upplevt med en suck av lättnad då kvällningen gjort sin inträdan.


Jag hoppas av hela mitt hjärta att min dotter nu är på väg tillbaka in i tillvaron med en stark kämparglöd! Jag vill se henne utanför psyks väggar, jag vill se henne i frihet igen.

Jag saknar hennes klingande skratt, tindrande ögon och hennes humor. Ja jag saknar min dotter otroligt mycket!

Flytten hänger över oss båda som ett tungt, svart ok. Jag önskar att vi snart kan börja packa så att vi kommer igång med hennes lägenhet.


Nu har jag skrivit av mig lite av det jag känner och ska snart dricka en varm mugg te'.


Sköt om er!

Höstkramar till er alla.

Zita








2 kommentarer:

  1. DU är oerhört stark <3

    SvaraRadera
  2. Låter så tafatt att säga, "Kämpa vidare" men vad ska man annars göra? Det måste bara gå, så är det. Inget annat duger... än att det måste bli bra! Just idag så är det tungt här också. Sänder ut en stärkande tanke till dig! Kram

    SvaraRadera