fredag 2 september 2011

Besök hos min dotter!



Då jag var på sta'n i dag så ringde min dotter och frågade om jag ville komma till henne på avd och dricka en kopp kaffe med henne, jag svarade att jag kommer och så vandrade jag dit.

Det är andra gången jag är där sedan hon lades in den här gången och det kändes skönt att kunna krama om henne igen.

Vi skojade och pratade om hennes nya lägenhet och det jag ser fram emot är då vi tillsammans i hennes lägenhet packar ner hennes saker i kartonger.

Jag ser fram emot den gemenskapen vi då delar och jag vet att det kommer att uppstå mycket skämt, trams och skratt.

När jag och Linda umgås under avspända förhållanden så har vi väldigt roligt och fint tillsammans. Jag trivs verkligen i min dotters sällskap då!


Nu är det "bara" att vänta på att det sker en förändring i hennes situation, att hon får gå från avdelningen så att vi kan komma igång.


För övrigt tar jag fortfarande en dag i taget och försöker att leva här och nu. Det är inte så lätt alltid, särskilt inte då oron slår sina klor i mig för då känns det som att jag ska gå sönder.


Jag hoppas att ni får en skön och solig helg!


Många tankar och kramar till er alla.


Zita



3 kommentarer:

  1. Det var så roligt och mysigt att du köpte med dig lite fika och kom upp hit.
    Det var dagens höjdpungt=)

    SvaraRadera
  2. Härligt att få kramas med sin dotter ♥...

    /Kraaaaaaaam från mig Annmi

    SvaraRadera