onsdag 22 juni 2011

Snart midsommar!



Snart är det midsommarafton och den ska jag fira tillsammans med mina systrar så i morgon bär det i väg till Västervik.


Linda och min bästa kompis ska hitta på något tillsammans på midsommaraftonen. Min kompis bor hos mig och är kattvakt och Linda ska umgås med sin kontaktfamilj på midsommardagen.


Det känns bra att Min dotter har lite uppbokat då jag åker eftersom det är lättare att kunna koppla av för mig då. Jag ser fram emot dessa dagar och tycker att det ska bli både roligt och skönt att komma hem i från ett tag och få umgås med systrarna.


Ni som är anhöriga eller närstående på annat sätt till någon som har en ätstörning eller som mår dåligt av andra orsaker, försök att unna er själva något som för er är skönt och trevligt.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni kan få en stunds avkoppling så att ni får njuta och ta del av midsommarfirandet.


Styrkekramar till er alla.

Zita

7 kommentarer:

  1. DU gör verkligen rätt i att åka iväg =) Det behöver du =)) Hoppas du får en bra Midsommar och kan njuta lite av någon du tycker om=)

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt härlig Midsommar. Kram Åsa-M

    SvaraRadera
  3. ♥-ligt Gooer Midsommar,vännen önskar ja /Kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fick en bra midsommarafton igår och klarade av att njuta fullt ut..... och att du hade ROLIGT!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja, det är viktigt att inte glömma bort sig själv mitt i alla. Jag förstår verkligen att det inte är lätt som anhörig. Är du engagerad i ABK på något sätt, ANorexi/Bulimi-kontakt? Som medlem kan man få en mentor, även en anhöring. Jag håller precis på att starta upp en ny lokalavdelning där jag bor. Kramar till dig.

    SvaraRadera
  6. Vad go du är som tänker på oss andra mitt i allt. Att vi ska tänka lite på oss själva och få en fin midsommar. Det där att inte alltid ha våra kära barn inpå oss utan att faktiskt unna sig lite egen tid tycker jag är svårt. Men i år har jag planerat semesterna väldigt detaljerat och ska försöka hålla på det där. Kram på dej och ha nu en fortsatt skön sommar. Eller jag har väl tänkt hinna titta in här innan sommaren är slut förstås. :-)

    SvaraRadera
  7. Jag har oxå längtat massor efter att få träffa dig<3det ska bli så mysigt<3

    SvaraRadera