onsdag 29 juni 2011

Härliga längtan!


I morgon kommer det några goda vänner hit på lunsch och till min glädje får även min dotter komma hit.
Hon får ha permission till fredagefm. och jag ser verkligen fram emot att vi ska få dela dessa dagar, umgås och ha det mysigt.
Vi har inte träffats sedan måndagen före midsommar och idag kände jag verkligen hur mycket jag längtar efter henne. Känslan av längtan kändes härlig eftersom den så sällan får chans att komma fram eftersom vi träffas ganska regelbundet. Men som sagt....idag gjorde den sig påmind .

Just nu känns det som att jag vågar planera vissa saker tillsammans med Linda, som att åka till Stockholm och göra lite dagsetapper.
Det är flera somrar som ingenting blivit av för att den förbaskade ätstörningen förstört allt.
Denna sommar måste och ska bli en bättre sommar, vi behöver verkligen det.....båda två.

Njut nu av denna härliga sommarkväll och var rädda om er!
Kram
Zita


3 kommentarer:

  1. Ja det är bra att bestämma sig för att det ska bli en bättre sommar. Får man mycket kamplust så tror jag också att det blir bra. Eller kamplust kanske är fel ord, men man behöver ibland ett riktigt sjuhelsikes jävlar anamma i sig.
    Så härligt att få längta också. Det är en viktig känsla.
    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. Underbart för dig,go du...
    ♥-e Kraaaaaaaaaaaaaam till dig & din goa dotter!!!

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack för orden. Du är snäll du.

    Kram!

    SvaraRadera