torsdag 25 november 2010

Lättnad och ett hopp som tänts!!



Nu efter det att jag pratat med min dotter i telefonen och fått veta lite om vad som sades på mötet känns det som en stor sten fallit från mina axlar.
Att hon får ha sitt stödteam kvar känns verkligen skönt och så fick jag veta att Linda har en liten viktuppgång. Det gör mig otroligt glad! Det är inte bara viktuppgången det handlar om utan jag har fått ett konkret bevis på att hon verkligen kämpar. För mig känns det oerhört stort och jag vågar
hoppas men inte tro, på att hon kanske börjat sin resa på allvar.
Linda! Vill bara säga en sak: Jag är stolt över dig!
Och till alla er andra säger jag: Tack för att ni vill läsa det jag skriver!
Kram Zita

1 kommentar:

  1. Jaaaaaaaaaaaa.....
    Såå Lycklig jag blir *ler med hela ansiktet*

    / Kraaaaam på dig & Linda ♥....
    Från en stolt Nätvän!!!

    SvaraRadera