torsdag 4 november 2010

Återhämtning

Efter en lång promenad där tankarna bokstavligen flög i väg med den starka blåst som är ute känner jag mig nu skönt avslappnad.

Då jag kom hem väntade min dotter på mig med färdigt kaffe. Å, denna ljuvliga kaffedoft som möter mig då jag kommer in!
Vi har en mysig fikastund tillsammans innan hon ska iväg och möta en tjej i stödteametoch äta med henne.
I dag känns det ganska bra och jag känner mig lugn beträffande Linda och det är otroligt skönt.
Det känns som att jag vilar i nuet och jag hoppas jag får bli kvar i den känslan resten av dagen.Det är i sådana stunder jag tror jag hämtar lite ny kraft, får jag inte vila i nuet då och då, var ska jag då finna kraften till att vara mamma och stöd?
Varma höstkramar till er alla!



I

1 kommentar:

  1. Aww :)) låter ändå som det är lite okej =))

    SvaraRadera