torsdag 30 september 2010

Jag ska inte skriva så långt inlägg men känner ändå att jag vill ge mig till känna.
Just nu är det enormt stressigt och rörigt omkring mig p.ga att jag får renoverat i hall och sovrum och jag har samtidigt med detta själv målat lite möbler. I morgon ska de vara klara vilket är väldigt skönt. jag är bjuden på lunch hos min dotter i morgon och samtidigt ska jag hämta min lilla Vilda så att hon får komma hem. Även Linda följer med så att vi kan ha en mysig fredagskväll tillsaqmmans men först blir det att städa och flytta tillbaka en del på plats. Det som inte hinns den dagen får jag ta itu med nästa dag.
I går orkade jag inte ens sätta på datorn för att jag var så fruktansvärt trött.
Fördelen med att ha mycket omkring mig är att det inte finns så mycket utrymme för jobbiga känslor och tankar beträffande min dotter.
Nu ska jag dricka en mugg te' och sedan blir det en bra bok och sängen.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en bra kväll ihop i morgon =)))

    Bra att du sysselsätter dig med saker =))

    SvaraRadera
  2. Hoppas renoveringen går snabbt & smidigt...
    Ha en gooer dagg /Kraaam från mig!

    SvaraRadera