söndag 25 juli 2010

Blogginlägg i delat perspektiv!

Jag och Linda har tänkt att vi ska testa en ny bloggvariant. Vi kommer att skriva om hur vi har upplevt Lindas olika vistelser på behandlingshem. på rättspsyk. hennes självskadebeteende och ätstörning.
Jag kommer att beskriva hur jag upplevde och kände inför allt som mamma och Linda kommer att delge er sina tankar och känslor på sin blogg. så att ni på detta sätt kan ta del av det hela ur två perspektiv.
Det blir inte lätt eftersom jag lämnar ut mig själv som mamma väldigt mycket. Det finns enbart en orsak till att jag gör det och det är för att jag vet att det finns så många föräldrar som har det jobbigt då deras barn mår dåligt av en eller annan orsak.
Om någon av er som läser det här behöver fatta svåra beslut gällande ert barn och om det jag skriver kan bidra till att känna att ni inte är ensamma om en så svår sak.
Har jag lyckats med att förmedla det så är mitt utlämnande värt det!

1 kommentar: