torsdag 8 april 2010



I dag har jag inte så mycket att skriva om mer än att jag känner mig orolig över morgon dagen, då min dotter ska på ut värderingssamtalet i Stockholm.

Jag kan även säga att jag just nu känner mig en aning trött på . att pendla mellan väntan, hopp och förtvivlan. Det vore så skönt att få ett positivt besked, för då vet vi båda hur det kommer att se ut några veckor fram över och vi slipper att leva i ovissheten om hur det ska bli om det inte blir Stockholm.

Sköt om er alla ni föräldrar som har barn med någon form av problem och maila mig gärna.

Jag förstår mycket väl att det inte finns ork över för något annat än det svårigheter ni befinner er i men ibland kan det vara skönt att dela problematiken med andra som befinner sig i en liknande situation.










1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen på det bästa i morgon.. *håller tummar och tår*

    SvaraRadera