fredag 29 januari 2010

Hej!
Tycker det känns lite svårt att skriva i bloggen! Kanske är det för att jag inte är van att lämna ut vad som händer och sker med mig eller min dotter?
Är inne i en ganska lugn period då mat och dryck fungerara bra och ej kräver några diskussioner som tär på krafterna. Jag har lärt mig att ej tjata om intag av näringsdrycker och hur nyttiga de är utan låter dottern ta det ansvaret själv. Jag kan bara stötta och peppa henne men valet och ansvaret är hennes.
Nu är det helg och vi ska mysa och ta vara på den. Önskar er en mysig och fin helg!

1 kommentar:

  1. Nej mamma,det är som du skriver. Ingen kan tvinga mig att dricka näringsdryckerna, det är bara JAG som kan göra det. Tack för att du alltid finns där för mig o stöttar mig i vått o torrt. Jag är lyckligt lottad som har en mamma som dig. För tyvärr är det inte alla som har det.
    Jag älskar dig.

    SvaraRadera